HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: čet kol 22, 2019 18:50.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 51 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: pon sij 15, 2007 22:14 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: sri stu 01, 2006 18:26
Postovi: 1689
Lokacija: Rijeka-Buzet-Kamo Oko Vidi
ehhh ali pitanje je bilo za speru i o speri smo govorili

_________________
STRONG ENOUGH FOR JEEPIN' AROUND WITH ME?
www.kamookovidi.com
www.kamookovidi.com/phpbb2


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sub vel 17, 2007 19:33 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: ned stu 26, 2006 22:29
Postovi: 2165
Lokacija: pisino-centro del istria
off roader je napisao/la:
kada sam kupovao suzuki samuraya, tip kod kojeg sam kupio rekao je da ne stavljam šperu na prednje kotače!!!
rekao je da će mi teže biti volan okretati,dali je to istina?
imate li vi koji savjet?

e sad vi tu svi govorite o 100% lock diffovima,a ja nesto malo iskustva u tome imam
maime ja nemam speru na ladi,nego na autu koji slazem za drift,sad spera funkcionira (govorim o LSD limited slip differenzial) tako da onaj kotac koji ima manje drzanje podloge nebi prekomjerno proklizavao daje onoliko posto momenta(koliko je postotak LSD-a)kotacu koji ima bolju podlogu(bolje drzi cestu)
primjer:brzi prolaz kroz kratki lijevi zavoj pogonski lijevi kotac ce provrtit u prazno dok se auto bude kretao kroz zavoj(dok s LSD-om nece,nego ce ili brze proc kroz zavoj-primarna funkcija spere ili ce auto izbacit iz pravilne putanje i stavit u lagano zanosenje,zato nije za svakog pocetnika auto sa LSD-om pogotovo sa straznujim pogonom i po kisi ili snjijegu(ako se zna koristit jako je velik gust)
kod LSD-a ili spere na prvom pogonu pojavlja se sljedeca situacija(govorim za aute cestovne)jako se tesko okrece volan-zasto?zato jer spera ne dopusta da proklize jedan kotac u zavoju time auto klizi preko nosa nego sto vise drzi cestu,decki koji voze autoslalom ili brdske utrke koridte LSD velikog postotka,i jos jedna stvar kod LSD-a na prednjem pogonu ako se drzi gas kroz zavoj,volan se sam ne vraca,nego se mora pustit gas da bi se mogo vratit volan,bas zbog sile u diff koji ne pusta jedan kotac da proklizi


na kraju zasto ja koristim LSD za drift(kontrolirano proklizavanje pogonskih kotaca) zato jer sa otvorenim diffom kroz zavoj onaj kotac unutarnji ce provrtit bez problema(ali se auto nece zanijet)ili ako se zanije jako ga je tesko kontrolirat,jer nije ujednacena vrtnja oba kotaca (primjer karting,ako mislis proc zavoj moras se jednostavno zanest prije ulaska u zavoj
dosta driftera vari diffove cime ih cini 100% lockom,to funkcionira za drift,jednostavno povari planetare i sve zupcanike u diffu(kompletno ih zalije varom) i to se odmilja naziva elekto spera

nadam se da sam uspio sve objasnit,ovo je sve bilo objanjeno u vezi spera koje se koriste po asfaltu na cestovnim autima za utrke(nije 4x4 ali i to bi moglo posluzit)

_________________
slika
....ORK KAMO OKO VIDI BUZET....
....AMK BUZET....


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sub vel 17, 2007 20:12 
Offline
DoAdmin
Avatar

Pridružen/a: pon lis 10, 2005 22:31
Postovi: 2445
Lokacija: Varaždin
2 ciccio-75, vidim da se dosta kuzis u spere, pa mi reci kaj misliš
za svoj buggy 4x4 kupiil sam prednju speru 45 % (preradjena bmw)
zadnju vjerojatno nebum uspel nabavit do pocetka sezone, trebala je biti 75-85 % isto od bmw-a
sad me kopka pomisao da zavarim zadnji diferencial, znači 100% špera otraga
kaj miliš o tome, ima li smisla :nez
motor i mjenjač su mi smjesteni otraga, tj. motor je iza zadnjih osovina
tezina buggy-ja je cca 700 kg

_________________
tko visoko leti - pada u rakov potok


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sub vel 17, 2007 20:21 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: ned stu 26, 2006 22:29
Postovi: 2165
Lokacija: pisino-centro del istria
a od kojeg je BMW-a spera,jel lamelarna(ne kuzim se u bmw ove omjere diffova)?pa svi bmw-i su zadnji pogon,kakav imas prvi diff tj. kuciste i poluosovine?

75-85% spera otraga na blatu ti je isto ko da je zavaren diff,(u blatu,na mokrom asfaltu i snjiegu preko 50% LSD ti se ponasa kao da je 100%,zasto jer prilikom svakom urzanju i pustanju gasa on odmah blokira)

najveci problem je cini mi se pistanje gasa na blatu i auto bijezi u bok,medjutim ti imas 4x4 tako da bi mogao zavarit diff,ali najveci problem je sto se dosta zagrijava diff zavarem,a ja neznam koliko traje jedna utrka autocrossa u minutama-pol sata?

_________________
slika
....ORK KAMO OKO VIDI BUZET....
....AMK BUZET....


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sub vel 17, 2007 20:45 
Offline
DoAdmin
Avatar

Pridružen/a: pon lis 10, 2005 22:31
Postovi: 2445
Lokacija: Varaždin
kao prednji diferencijal koristim bubin mjenjac, zapravo samo diferenzijal, ostalo je maknuto i zablindirano
otraga imam stari (skraceni) vw bus mjenjac, omjer 4,5
spera je kolko znam lamenarna, a takva bu i zadnja, jednog dana :D
kuciste spere (CrMo) je napravljeno da pase u moj dif. a od bmw-a su unutarnji dijelovi, zupcanici i ostalo
poluosovine su od golfa, obje duge
trke nam traju jako kratko, po max 10 minuta, al su zestoke i auto se ne stedi
razmaci izmedju trka su dosta veliki, min 1 sat
staza nije stano blatna, bar ne kad ne pada kisa :lol:
bum probal stavit koju sliku da vidis kak to izgleda

_________________
tko visoko leti - pada u rakov potok


Zadnja izmjena: crobuggy; sub vel 17, 2007 21:13; ukupno mijenjano 2 put/a.

Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sub vel 17, 2007 21:06 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub ruj 23, 2006 22:09
Postovi: 343
kad smo vec kod spere...zasto se na ladu,uaza i slicne nemoze ugraditi???i da,dal se moze ukljuciti reduktor dok nije 4x4 pogon?? :D


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sub vel 17, 2007 21:14 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: ned stu 26, 2006 22:29
Postovi: 2165
Lokacija: pisino-centro del istria
za ladu i uaza,niko ne proizvodi spere,a nekuzim ovo sa reduktorom kad nije 4x4,pa lada ima permanentan pogon na sve kotace uvijek,ili nisi mislio na ladu,a ukljucivanje reduktora samo na jednoj osovini jednostavno nema smisla :D

_________________
slika
....ORK KAMO OKO VIDI BUZET....
....AMK BUZET....


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sub vel 17, 2007 21:32 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: ned stu 26, 2006 22:29
Postovi: 2165
Lokacija: pisino-centro del istria
mozda,ali govorim mozda,tj. nisam siguran dali bi se dala napravit spera tzv. fantom grip za ladu,to su radili za fiat mirafiori,argentu,131 i 132,tako da mozda bi se sta dalo iskombinirat
evo link:
http://www.quartermile.ws/forum/viewthread.php?tid=2108

_________________
slika
....ORK KAMO OKO VIDI BUZET....
....AMK BUZET....


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon tra 23, 2007 23:59 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: ned stu 26, 2006 22:29
Postovi: 2165
Lokacija: pisino-centro del istria
crobuggy jel si montirao te spere na buggy-a....................kako sad ide............

_________________
slika
....ORK KAMO OKO VIDI BUZET....
....AMK BUZET....


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: uto tra 24, 2007 00:04 
Offline
DoAdmin
Avatar

Pridružen/a: pon lis 10, 2005 22:31
Postovi: 2445
Lokacija: Varaždin
ciccio-75 je napisao/la:
crobuggy jel si montirao te spere na buggy-a....................kako sad ide............


nikak jos neide, :cry:
zadnju trebam cekat da se napravi u njemackoj :cry:
prvo bum slozil motor i auto, pa proba bez spera :aha
pa onda ugradjujem spere i gledam razliku :aha

_________________
tko visoko leti - pada u rakov potok


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 51 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos