HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: sri lis 23, 2019 00:42.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 18 post(ov)a ]  Stranica 1, 2  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: diff lock
PostPostano: pon lip 30, 2014 17:41 
Offline

Pridružen/a: pet lip 20, 2014 22:23
Postovi: 105
Lokacija: Zaprešić
Kada se na terenu koristi zaključavanje diferencijala i kada se zaključaju one brave na prednjim kotačima, tj. čemu to uopće služi?

_________________
who dares wins


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: diff lock
PostPostano: pon lip 30, 2014 18:14 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pet kol 26, 2005 14:07
Postovi: 1527
Lokacija: Samobor
Pozz,
probaj malo angažirati tražilicu/pretražnik gore desno! O tome je već puno pisano! :aha

_________________
Oliver

Jeep CJ, YJ, Nissan GR, Defender, Isuzu 2,8TD - Križanac


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: diff lock
PostPostano: uto srp 01, 2014 11:34 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub stu 10, 2012 00:59
Postovi: 1982
Lokacija: Branjin Vrh,Baranja
pogledaj tu
viewtopic.php?f=60&t=394
viewtopic.php?f=60&t=980

viewtopic.php?f=64&t=6526&p=61878&hilit=blokada+diferencijala#p61878

_________________
offf d fakng roud
2-4-4-1-1
Из России с любовью

This is not a daffodil, repeat, this is not a daffodil!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: diff lock
PostPostano: uto srp 01, 2014 11:44 
Offline

Pridružen/a: pet lip 20, 2014 22:23
Postovi: 105
Lokacija: Zaprešić
Hvala...
Znači kada sam na suhoj cesti hubove isključim, a kada idem na teren prebcim ih na lock?
Ili ih ostavim na auto?

_________________
who dares wins


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: diff lock
PostPostano: uto srp 01, 2014 12:58 
Offline
DoAdmin

Pridružen/a: ned lis 26, 2008 23:11
Postovi: 3445
Lokacija: voltino,zagreb
A o kjem se terencu radi
Jel su hubovi automacki
Ili ručni

Ako su automacki ostaviš ih ba auto
Ako su ručnu onda ih moraš iskopčavat


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: diff lock
PostPostano: uto srp 01, 2014 17:06 
Offline

Pridružen/a: pet lip 20, 2014 22:23
Postovi: 105
Lokacija: Zaprešić
Radi se Nissan Patrol-u
Na glavčini je opcija auto ili lock...

_________________
who dares wins


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: diff lock
PostPostano: uto srp 01, 2014 20:30 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub stu 10, 2012 00:59
Postovi: 1982
Lokacija: Branjin Vrh,Baranja
nisam sto posto siguran,neka ispravi neko ko ima trola i zna

na auto kada ubaciš u 4x4 sam se ukapča,ali se kotač mora okrenuti još određeni dio puta da ukopča
a na lock je stalno zaključan ,vrti poluosovine i kada ti izbaciš iz 4x4,to je za teške terene,jer ako zaglaviš negdje,a nisi uključio hubove ni ne možeš više jer se kotači ne vrte

_________________
offf d fakng roud
2-4-4-1-1
Из России с любовью

This is not a daffodil, repeat, this is not a daffodil!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: diff lock
PostPostano: uto srp 01, 2014 23:07 
Offline
DoAdmin

Pridružen/a: ned lis 26, 2008 23:11
Postovi: 3445
Lokacija: voltino,zagreb
lajka djelomično si u krivu :be :be
kada je u autokad uključiš prednji pogon
čim se poluosovina zakrene onda se i hub aktivira i to u bilokojem smjeru
a dok ga isključiš (2x4)onda se on isključi
a kad staviš na lock onda je stalno ukopčan(automacki lock)
i stalno vrti poluosovine i kardan
i moreš se tako vozit ali nepotrebno


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: diff lock
PostPostano: sub lis 04, 2014 18:54 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri kol 13, 2014 07:08
Postovi: 38
da se i ja malo uključim, imam trola no malo mi je mozak zakuhao od svih informacija.
1. Dakle: kada su hubovi na auto i reduktor je na 2WD dali se u vožnji okreće prednji kardan i poluosovine????? (moje mišljenje je da ne)
2. Onda: kada unutar kabine ukopćem 4WD - H onda reduktor ukopćava prednji kardan i poluosovine!!???
3. Ako: je reduktor na 2WD a na hubovima okrenem na lock onda se vrti prednji kardan i poluosovine ali bez ikakvog pogonskog učinka!!?????
4. Onda: u tom stanju uključim 4WD i tada postaje isto kao u drugom pitanju samo što su poluosovine već ukopćane i nemam problema oko ukopćavanja (u slučaju teškog terena)

Dosta listam taj forum premda sam nov u off road-u no sad sam zapeo oko tog pitanja. Molio bih iskusne da prokomentiraju moje razumijevanje te tematike i isprave me ako sam nešto krivo svatio a onda jedno finalno pitanje glede pogona.
Zahvaljujem i sa štovanjem.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: diff lock
PostPostano: sub lis 04, 2014 22:57 
Offline
DoAdmin

Pridružen/a: ned lis 26, 2008 23:11
Postovi: 3445
Lokacija: voltino,zagreb
evo sve si sam odgovorio
samo na br:1. samo ako su hubovi ispravni
ti auto hubovi koliko dobra i toliko loša stavr
jer se uključuju sami ilitiga automacki
čim se poluosovina malo okrene on se uključi
a čim se poluosovina smiri onda ga isključi
e sad tu dolazi do pucanja hubova
primjera radi :
kada terenca ljulaš u blatu napred-nazad
poluosovina se vrti pa ne pa se vrti
i dolazi do zalupljivanja huba i kidanja
kod takvih stvari bi ih trebalo LOCKat
da nebi se to dešavlo jer je onda stalno uključen
i nema tolikog naprezanja za hub


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 18 post(ov)a ]  Stranica 1, 2  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 2 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos