HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: pet pro 14, 2018 04:04.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 10 post(ov)a ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: Lada Niva 1.7. karb. pokazivač goriva, turnić, trokiranje
PostPostano: sub pro 20, 2014 20:01 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet srp 12, 2012 19:20
Postovi: 79
Ovak imam čudan problem, auto kao da u sinkronizaciji sa turnićem počne trokirat, znači kad cuka obično skače turnić bezveze to sam prvo mislio da je povezano, ali više nisam siguran... skače i dok auto normalno ide na malo gasa. Nekad cuka na malo gasa nekad ne... jako zaje...

Kao da nekaj probija negdje. Turnić kao turnić sam probao eliminirat dodavanjem još jedne mase na samu čuku, no nije pomoglo... Dalje se događa to da mi je kazaljka od goriva na nuli a ima goriva barem četvrt... lampica se klasično pali po zavojima ali to me ne nervira to je normalno.

Naposlijetku je najjača stvar u tome da sam skužio da je drugi osigurač u gornjem redu sa lijeva nadesno osigurač baš od turnića i pokazivača goriva i temperature i probao ga izvaditi, no to je igralo jučer, danas kad izvadim osigurač turnić i dalje radi... kaj se tu događa, jel ima netko ideju? Gdje bi mogao biti problem?

_________________
"I železu je dosta" :P


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Lada Niva 1.7. karb. pokazivač goriva, turnić, trokiranj
PostPostano: ned pro 21, 2014 17:57 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub stu 10, 2012 00:59
Postovi: 1978
Lokacija: Branjin Vrh,Baranja
Što se tiče struje to je poznato kod nive,negdje je zbrikano,probilo,slab kontakt...
Sve pregledaš očistiš,meni se neda kod mene isto skače
Trokira na benz ili plin?

_________________
offf d fakng roud
2-4-4-1-1
Из России с любовью

This is not a daffodil, repeat, this is not a daffodil!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Lada Niva 1.7. karb. pokazivač goriva, turnić, trokiranj
PostPostano: pon pro 22, 2014 00:09 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet srp 12, 2012 19:20
Postovi: 79
Uhhhhh...

Problem rješen!!!

Sinoć sam do pola dva ujutro rasturao struju.. Ajde, barem sam spriječio nekoliko budućih cirkusa, pojačao par masa i loših spjeva, oksidiranih žica itd.. Skinuo sam kutiju osigurača komplet sve počistio i vratio nazad, stopicu po stopicu, uvalio nove osigurače i sve to skupa nije pomoglo. Nula bodova...

Pošto sam se dva dana ranije zafrkavao sa paljenjem više nisam bio pametan(zato sam krenuo potezom očajnika na ovu slabu struju) A dan ranije je bio šou, zazori na svjećicama, platine, jedne nove, druge nove, kablovi, ovi oni, kapa, trala lala...... izgubila mi se svaka logika...

Na kraju sam danas zamjenio frtajler koji je bio loš, stavio bolji koji nije raskliman, u ovom se sve živo treslo u kučištu i definitivno je bio za smeće. Ajmo reći da sam ovaj stari kaj sam imao od ranije uredio.. Ranije sam na njega stavio novi kondenzator i platine, ali je svejedno je danas prilikom testiranja probijao struju.. Na kraju je cijeli išao širom, čišćenje, i nazad... Jedino što bih mogao utvrditi kao uzrok probijanja je ulje i prljavština... Ne znam ima li smisla ali... stvarno više ne znam ni sam.

Je li moguće da onaj šeraf koji je izoliran sa onom plastikom što prolazi kroz kučište van, na koji se vežu platine unutarnje strane u kučištu te kondenzator i bobina izvana da je probijao jer je bilo ulja na njemu i kučištu pa da je ono radilo spoj i da je prek njega probijalo...??? Nemam pojma.

Uglavnom, slijed radnji je bio slijedeći:

Remenicu devesti na oznaku na poklopcu, namjestiti prvi cilindar na paljenje sve si to označiti kako treba prije ubacivanja drugog frrtajlera da se ne pogubiš putem i ovaj drugi kad si siguran da ne probija i da je ok ubaciti na njegovo mjesto.

Jer ovaj kaj je bio na motoru koji smo friško ubacili neki dan je bio na pljenju na 4. cilindru. A knjiga kaže da treba biti, prvi... redosljed se opet slaže ako idemo po redu paljbe, ali ako tako piše, napravi tako. I tako sam ga naštimao i ubacio. Upalila je na pogled i nastavila s radom. Lagana korekcija predpaljenja na uho i više ništa ne diram dok ne bude trebalo.

Uglavnom auto radi kak treba i na plin i na benzin.

Problem je bio u razvodniku. A ovo sa čukom sam povezivao zato što idu preko istog osigurača turnić i pokazivač goriva i još gro stvari. Najviše sklopova ide preko tog osigurača... pa sam zato sumnjao u svašta...

A sad drugo pitanje je zašto pak ne radi čuka od goriva... a radila je hahaha.

Ne znam, probat ću joj dovesti masu direkt u džek na njenu stopicu pa ćemo gledat dalje... Bitno da lampica rezerve radi zasada... ionako se vozim na plin.

_________________
"I železu je dosta" :P


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Lada Niva 1.7. karb. pokazivač goriva, turnić, trokiranj
PostPostano: pon pro 22, 2014 01:22 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub stu 10, 2012 00:59
Postovi: 1978
Lokacija: Branjin Vrh,Baranja
moguće je da ti je preko toga probijalo,i jednom kada probije kada se stvore one staze to je sranje za dovesti u red

a gorivo ti može biti i u samom mjeraču na rezervaru problem,to im je boljka,njiše se kazaljka ko da je list na vjetru

_________________
offf d fakng roud
2-4-4-1-1
Из России с любовью

This is not a daffodil, repeat, this is not a daffodil!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Lada Niva 1.7. karb. pokazivač goriva, turnić, trokiranj
PostPostano: pon pro 22, 2014 09:50 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet srp 12, 2012 19:20
Postovi: 79
A znači može biti da je bilo zbog toga...

A kazaljka kao kazaljka od goriva mi nije prije jako skakala, čisto se lijepo ljuljala.. sporo, nije ludovala...

Ali sad neće preći nulu... a ova od rezerve blinka jer ima taman goriva pred rezervu..

_________________
"I železu je dosta" :P


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Lada Niva 1.7. karb. pokazivač goriva, turnić, trokiranj
PostPostano: pon pro 22, 2014 11:16 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub stu 10, 2012 00:59
Postovi: 1978
Lokacija: Branjin Vrh,Baranja
Lako moguće da je u međuvremenu nešto prknulo
Tu imaš dvije žice od instrument table do mjerača i to je to
Treba sve provjeriti,druge nema

_________________
offf d fakng roud
2-4-4-1-1
Из России с любовью

This is not a daffodil, repeat, this is not a daffodil!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Lada Niva 1.7. karb. pokazivač goriva, turnić, trokiranj
PostPostano: pon pro 22, 2014 11:21 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 712
Taj plastificirani saraf koji drži oprugu od platina i na koji dolazi primarna stuja sa kotankt brave koja prekida i inducira sekundarnu struju u bobini koja ide na svjecice ti je KEY POINT citavoga staroga paljenja.

Pretpaljenje se stela i na uho jasno a najbolje stroboskopom, kako ga nisam imao ja sam znao staviti kabel svjecice od prvog cilindra tik do remenice sa oznakama pa bi mi u mrklom mraku u garaži znao pokazivati tocnu poziciju preskakanjem iskre ,,,samo je problem bio da su trebale elektricarske visokonaponske gumene rukavice jer ako te ofuri 10 000 volti ventialtor je jako blizu....

Prepaljenje-stelanje ti ide da na platine tj baš onaj izolirani dio koji spominjes ali bez struje (kontakt brava off) stavis žicu koju vodiš na + pol baterije od volta i pol, drugi kraj sa baterije vodiš na žaruljicu od volta i pol te sa žaruljice na masu frtajlera. Dakle platine služe kao prekidać u osnovnom strujnom krugu. kada ti se polopi oznaka na remenici sa kućistem uz uvjet da je to cilindar broj 1 prije gmt tada platine trebaju bit otvorene 0,05 milimetara odnosno kada otvore žaruljica se ugasi i to ti je tocan moment otvaranja platina tj bacanja iskre na prvi cilindar na onoliko stupnjeva prije gornje mrve tocke (mislim 8-10). Tj mehanicarski receno polopis oznake na remenici i kucistu i vrtis frtajler da ti se žaruljica ugasi i u tom ga polozaju fiksiras NE STEŽI PREJAKO. Jasno da imas dvije oznake ....pretpaljenja i GMT
. E onda jedna tajna koja je na Fiću zatavi 750 palila i tada sam bio brz kao i stojadin tj mogao se bez problema trkati sa stojadinom ..(jedino je dugacka dritura bila problem) .tada jos malo treba pomaknuti paljenje na ranije i onda sam imao najbrzega fica na cesti...ako pomaknes previse tada zakuha....
jasno da je tu bila glava od fica 850, bregasta 013, ventilske opruge sve jednaki progib na istu kilazu, ispusna grana 4 2 , frtajler od fiata 850 .....prednja lisnata opruga preokrenuta, zadnje skracene za krug i pol..polirana usisna grana....ides u zavoj smotas ga full i onda gasom reguliras prolaz.....e dobri stari jaguari....
Gdje ti je koji cilindar ces lako nac jer kada skines cep za natakanje ulja u motor na poklopcu ventila obično ti je to prvi cilindar i tada vidi da su ventili slobodni tj. da plesu zatvoreni su jer je u GMT....
Jos jedan trik svi su stelali ventile da idu cilindar po cilindar, kod mene je to bilo u dva poteza prvi cilindar GMT stelas obadva tada na drugom usisni a na trecem ispusni, cetvrti preklapa, okrenes za180 stupnjeva da prvi preklapa stelas drugi ispusni a na trecem usisni a cetvrtoga obadva.....to se radilo na motoru koji je hladan a kontrola je bila na toplom motoru 0,05 mm zazora tako da je gubitak smjese u otvaranju ventila bio sto manji jasno vazilo je na kratke staze...
I onda dodose hidraulicki podizaci ventila pa i toga stelanja nestane.....

E onda dođose super klinci sa kompjutorom i nama starim trkacima sole pamet, dode mi da mi nabijem na glavu onaj kompjuter....i onda mi filozofira o mapama ubrizgavanja .....a ja to radio sa solexom i diznama od fiata 850....

pa mi se vrte oko Mercedesa jer kompjuter pokazuje da je sve u redu a auto nema miran minimum..na kraju dopizd.......reko decki hodite sa mnom do Lovrana i Bošiste da vidimo dizne na BOSCH KE elctronic fuel injection sistemu pa da rijesimo problem....jasno jedna je propustala benzin na 4 bara.....

Za pokazivac goriva moram pogledati manuale jer i meni vibrira kao da ima padavicu na jeepu....


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Lada Niva 1.7. karb. pokazivač goriva, turnić, trokiranj
PostPostano: pon pro 22, 2014 22:16 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet srp 12, 2012 19:20
Postovi: 79
Hehe,

da, sve ja to skupa znam, apsolutno istu školu imam što se tiče slaganja fići i slično, mada sam preferirao uz manje muke juri brže ubacivanjem 903ccm ohv motora iz Fiat 127 i svih novijih koji su koristili 903, vodenu pumpu od 900 kombija jer je raspored rupa za šerafe za 903 blok a koncepcija kao na fići i time bi dobio dobro hlađenje bez da naprijed imam kiler, tako da auto bude što manje upadljiv a da ide, dakle faktor iznenađenja haha. Široke čeličane sa ljepim rubom, naravno na sličan način prizemljen, diskovi sprijeda, pojačanje od ispod, getriba od fiće 850 jer je dulji prijenos, na motoru je bitno da je dobra kompresija i da je općenito što mlađi i što očuvaniji, da je dobra bregasta itd. Gore je najbolji izbor dvogli karb od Fiata 850 specijal jer svi oni dupljaci Weberi što su dečki stavljaju na "Abarth" dekl jer paše od A112 su previše za obični 903... Triger sistem distribucije preko remena umjesto lanca, jer em ima šepši zvuk dok se vrti, nema vibracija lanca, preciznije je paljenje, lakši je i bolje se vrti. Dobro paljenje i autić je raketa. To je onako, po meni jako dobra kombinacija. Naravno da postoje skuplje i ozbiljnije fore ali nije sad tema. Takvog nisam slagao ali ima ih par već danas sa iskopiranim Abarth prednjim neovisnim ovjesom, A112 "Abarth" motorima sa 70ks, sa poluosovinama presloženim na homo zglobove umjesto prirubnica itd. uglavnom i ukratko kopira se famozni pravi Abarth 1000 TCR.
Kod A112 ovo "Abarth" je pod navodnicima jer to nije pravi Abarth već konfekcija nakon što je firma oteta nakon smrti pokojnog gospodina Carla. Abarth-ovi dtrkači dijelovi i to nemaju apsolutno niti jednu zajedničku točku, kako taj motor od 70ks, tako i ovjesi i sve ostalo, jer to nije ni blizu previh stvari.. Daleko su mostovi od nekakve lude magnezijske legure, radijalne glave, blokovi, klipovi, bregaste, karteri, ma apsolutno ništa nema veze sa tim.
Abarth 1000TCR samo izgleda kao ispiljeni trkači fićo ali fićo i Abarth nemaju niti jedu dodirnu točku... apsolutno ništa nije isto na tim vozilima... hhaha, sad sam se i ja počeo prisjećati dobrih starih vremena... zato neću više, jer me steže u grlu hahaha..

Čitava teorija što si napisao stoji, sve to znam ali nekad jednostavno neka mala piz..ja zna zaje... da dok je nađeš izgubiš dva dana.

K-jetronik je banana kad je star 25 i više godina jer je jednostavno sve zamoreno... a malo je ljudi koji ga znaju slagati. To je vječiti problem, pogotovo kad je plin u pitanju... svojedobno sam imao Mercedesa diesela ali sam preko foruma i kluba pratio problematiku dečki koji su imali problema sa K-glavama i plinom, da su čak potezali po par sto kilometara do raznih majstora o kojima kruže legende da to znaju složit kako treba.

Hvala za dobronamjerne savjete.

:ok

_________________
"I železu je dosta" :P


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Lada Niva 1.7. karb. pokazivač goriva, turnić, trokiranj
PostPostano: uto pro 23, 2014 10:30 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 712
Nema problema, izgleda, srodne smo duše, znao sam da će lady lada ili kako smo je od milja zvali Šumska Kraljica doci u dobre ruke.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Lada Niva 1.7. karb. pokazivač goriva, turnić, trokiranj
PostPostano: uto pro 23, 2014 13:38 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub stu 10, 2012 00:59
Postovi: 1978
Lokacija: Branjin Vrh,Baranja
Ako nije masa što si rekao provjeriti nemože ti tu puno zajebavati,otvoriš onaj poklopac ispod sjedala sa dva šarafa,i tu su ti siva sa crvenom crtom i ljubičasta žica,jedna je plovak druga rezerva i vode direkt na instrument tablu na onaj crveni jack,ima i dva jack-a negdje ispod osigurača koji spajaju cijeli taj snop žica što idu nazad,provjeriš dal provode žice,da im nije velik otpor,oksidirali kontakti ili nešto,ako je sve ok,onda je nešto sa plovkom pa provjeri njega,jbg možda ćeš ga morati izvaditi

_________________
offf d fakng roud
2-4-4-1-1
Из России с любовью

This is not a daffodil, repeat, this is not a daffodil!


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 10 post(ov)a ] 

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 4 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos