HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: pon lis 21, 2019 10:47.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 16 post(ov)a ]  Stranica 1, 2  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Kako pojačati EFI 1.3
PostPostano: ned svi 01, 2011 23:49 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pon lip 28, 2010 20:39
Postovi: 17
Bok ekipa! Gotovo svi vlasnici zukija slažu se da originalnoj mašini fali snage. Razmišljao sam o swapu na vitarin motor ali za sad nisam u mogučnosti (lova, vrijeme). Na više mjesta na forumu je rečeno da se jednostavno iz postoječeg motora da izvuč 10ak ks (i nešto momenta) ,ali kolikoo sam uspio skužit to se odnosi na modele sa karbom. Isto tako na netu se nude svakakvi kitovi (calmini ,dough thorley 3y header,k&n filtri ,protočniji ispusi,bregaste...) jel ima tko kakva iskustva s time,jel to čemu ili papilova? :shock:

pozzdav

_________________
vedro iz neba groma


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Kako pojačati EFI 1.3
PostPostano: sri svi 04, 2011 18:36 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
Bregasta ne opravdava cijene i osim toga je nepogodna za offroad, header je isto užasno skup.....
Ostaje ti samogradnja headera, po mogučnosti izrada cjelokupnog izduva, skidanje kat.
Snizivanje i obrada glave. Možeš i stavit zamajac od swifta koji je 1400g. lakši.

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Kako pojačati EFI 1.3
PostPostano: sri svi 04, 2011 22:58 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ruj 21, 2010 20:47
Postovi: 122
Lokacija: Vareš BiH
Pa ljudi nebih da se netko nađe uvrijeđen,ali kod mene je 1.3 EFI motor (G13BA) i ne slažem se da mu fali snage! Neznam za ostale,ali moj stvarno ide ko metak,ide i na terenu dobro iako ima
neke GENERAL gume(koje su prilično loše) u dimenziji 225/60-15. Vozio sam ga 130 po satu,vukao sa njim Grand Cherooke uz 20% nagib i nije nikad zakašljao. Neznam za ostale,ali meni je to stvarno dovoljno. A,i japanci su jako pametan narod i da mu je trebao jači motor,mislim da bi ga oni ubacili!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Kako pojačati EFI 1.3
PostPostano: pet svi 06, 2011 10:15 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
Pa i ubacili su, ali samo za sebe.....
Sve zavisi od čovjeka, nekom je i 33KW od 410 vrh glave, nekom nije.
Ali vjeruj mi, čim nabaciš neke prave terenske gume jako fali snage, pogotovo u blatu.
Mada po drugoj strani isto imaš pravo. Uki je "jači" od mnogih drugih sa puno više KM zbog puno manje težine samog auta.

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Kako pojačati EFI 1.3
PostPostano: ned svi 08, 2011 20:37 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pon lip 28, 2010 20:39
Postovi: 17
alien je napisao/la:
Bregasta ne opravdava cijene i osim toga je nepogodna za offroad, header je isto užasno skup.....
Ostaje ti samogradnja headera, po mogučnosti izrada cjelokupnog izduva, skidanje kat.
Snizivanje i obrada glave. Možeš i stavit zamajac od swifta koji je 1400g. lakši.


:ok Hvala Alien, znači "sam svoj majstor" metoda :ha . Ako nije problem, možeš li pojasnit to sa obradom glave,za snižavanje kužim (time se povečava kompresija). Pod zamajac od swifta podrazumjevaš od GTI-a? Da li kod izrade headera ima koji bitni detalj osim da se po redosljedu paljenja izbjegne da se plinovi "bore"? Negdje na forumu je spomenuto i povečavanje kuta predpaljenja-sto se time dobiva?

Pozz

_________________
vedro iz neba groma


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Kako pojačati EFI 1.3
PostPostano: ned svi 08, 2011 22:25 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
Pa drugo ni ne ide nego sam svoj majstor. Iz prostog razloga kaj treba pazit da sumasumarum ne prođemo skuplje nego da odmah kupimo jači motor.
U biti kod ovakvih stvari je sve u glavi i obradi glave. Drugo nam ne dolazi u obzir a i da se radi na donjem ustroju ionak je samo za više obrtaja, a to na OR ne dolazi u obzir. To je za reliste i ostalo.
E sad, o tome imaju cijele knjige i čitava je nauka. Tako da ostaje ono osnovno i najjeftinije. Snizivanje glave te poliranje kanala i ventila. To može svatko sam odradit i ne košta niš osim snizivanje glave 10ak€. I eventuelno možda novi ventili.
Sa headerom dobivamo isto dosta jer je serijski motor jako prigušen baš izduvom. Ako skinemo KAT i umjesto prednjeg lonca stavimo glaspack puno dobijem a usput potrošnja se smanji i motor jako lijepo i tečno radi na vrlo malo obrtaja.
Kod snizivanja glave je dobro i stavit nove ležajeve zbog povečanog pritiska, kad je motor več otvoren.
Veči trošak zna biti jače kvačilo koje je priporučljivo stavit. No to zavisi i od veličine i vrste guma te toga kaj želimo autom radit odnosno vozit.
Samim predpaljenjem ne dobivamo niš, pre gubimo. Ostalo, povečavanje ventila, popravljanje kuta ventila, sportske bregaste i slično ne samo da je skupo nego u OR ne donosi želenog rezultata jer motor ne radi više dobro pod niskim obrtajima a to je ono kaj nam na OR ne treba.
Svaka stvar samo po sebi ne donosi mnogo, sve ukupno mnogo. Na nama je da odlučimo šta radit i dokle iči. Treba znati da više ga pilimo krači je rok trajanja.
I takođe, u OR nam KW donose manje od više ccm mada sa manje KW.
Tako da je moja preporuka ipak ubacivanje 1.6 motora. Razlika je drastična. U obrtnom momentu najviše.

snizivanje glave, do 1mm bez problema...

slika

Lakši zamajac paše od 16V 13 motora. Nije baš poželjno za OR ali motor se puno bolje odaziva na pedalu gasa i vrlo rado vrti.

slika

poliranje, mukotrpan posao ali vredi truda......

slika
slika
slika

Oko headera i izduva je opet čitava nauka.......redoslijed je 1/4 i 2/3 koji idu 2/1. Važan je promjer cijevi, treba biti malo veči od izduvnog kanala da sprečava ulazak povratnih gasova u glavu. malo je hebeno kaj uki ima kvadratne kanale, mamicu jim japansku...
Ovaj deo označen strelicom treba izrezat na laseru. Može se dobit kod mene ponekad, kako kad. :lol:

slika

I na kraju, za pravi rezultat svega ovoga posla, preporučljivo je i jače kvačilo

slika

to bi bilo to ukratko.......problem je kaj se na mono ubrizgavanju ne da puno uradit na elektroniki, i traljav je. Dok bi ugradnjom multipointa jako puno postigli. Ali opet; zašto kad je lakše ugradit 1.6 motor. Ili pa čak 1.6 16V. Brez mnogo muke nauke i pametovanje. I novaca naravno, kaj je najbitnije, zar ne.....
Tako da moja preporuka: header, poliranje glave i ventila, skidanje KAT.
Vrh glave, za najmanje love. I brzo se isplati manjom potrošnjom.
No ko želi nešto više mora snizit glavu.....ali to več pomalo donosi nevolje. U obliku novih ležajeva recimo......za početak.

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Kako pojačati EFI 1.3
PostPostano: ned svi 08, 2011 23:49 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pon lip 28, 2010 20:39
Postovi: 17
Hvala,skužio sam bit. Svaka čast za detaljno objašnjenje i slike.

P.S. Što je glaspack :upi :oops: Na slikama je sve isti motor? Vidim da je glava 16V ( vitara? :) ) Znam da su fotke za primjer ali čisto me zanima.
:laku noć

_________________
vedro iz neba groma


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Kako pojačati EFI 1.3
PostPostano: pon svi 09, 2011 09:35 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
Bit svega je koliko če to love biti. U OR i za ovako vožnju nema nikakvih ograničenja. U drugim sportovima imaju ograničenja i pilit če recimo 1.3 do besvesti bez obzira koliko to košta. Kod nas se to ne isplati odnosno isplati do cijene za koju možemo kupit 1.6 motor ili nešto drugo.
Ali opet, ljudi smo.....pa posle nekoliko vremena vožnje sa jačim motorom...kako bi napilio ovaj :lol: :lol:
Na ukiju se radovi na motoru svakako isplate jer se uložak vrati na potrošnji goriva a i na zadovoljstvu, na ovako laganom autiču se svaki KW više jako osjeti.

Glasspack:
cijena cca 30€ pa dalje, zavisi od promjera....

slika
slika

iza njega treba stavit sportski prigušivač

slika

ovi motor je 1.6 8V. blok se prepoznaje po visini a glava po kockastim izduvnim kanalima. Možda te zavarao poklopac ventila.....

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Kako pojačati EFI 1.3
PostPostano: pon svi 09, 2011 18:33 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ruj 21, 2010 20:47
Postovi: 122
Lokacija: Vareš BiH
Za katalizator i ispuh je Alien u pravu. Ja sam na svom izbacio kat i stavio protočne lonce i radi na 500 okretaja na minimumu. Dosta bolje ide bez kata,a i odaziv na gas je bolji,a prođe i tehnički pregled,jer sam dobar sa dečkom koji radi! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Meni osobno da treba više snage,ja bih ubacio 1,6 i gas.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Kako pojačati EFI 1.3
PostPostano: uto svi 10, 2011 21:36 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pon lip 28, 2010 20:39
Postovi: 17
Na netu sam našao gomilu brandova ispušnih elemenata(cherry bomb,magnaflow,remus...) Koji su po vašem mišljenju najbolji,ima li tko kakva iskustva s nekim od njih. Znam da često vrijedi ona "koliko para tolko muzike",ali ima i iznimaka. Znači preporuke za neke koji su vrh i neke tipa "best buy".



Btw.za Alliena;vidio sam na fotkama Centerforce kvačilo ako se ne varam. Zanima me kakvim se pokazalo pošto sam na nekom američkom OR forumu pročitao usporedbu sa Petroworks Hi Performance kvačilom gdje kažu da su oba vrh vrhova ,ali da je CF više onako on-off tip, a PHP da se da "dozirat" :hm . Mišljenje?

_________________
vedro iz neba groma


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 16 post(ov)a ]  Stranica 1, 2  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 2 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos