HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: čet lip 27, 2019 01:12.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 16 post(ov)a ]  Stranica 1, 2  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: motor i automatski mjenjač za Samurai preradu
PostPostano: pet sij 06, 2012 23:16 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pon ruj 26, 2005 20:50
Postovi: 115
Lokacija: Osijek
Pozdrav!!

Zanima me šta će znalci reći iz iskustva , sigurno ima i prerada već nekih sličnih....
dakle koji motor, tj. iz kojeg vozila nama pristupačnog po mogućnosti pronalaska i cijeni, oko 2000cm3, cca 100+KS sa automatskim mjenjačem staviti u Zukija?? Nije bitno benzin ili diesel...

naime malo sam njuškao pa sam načuo da ne mogu baš svi automatici ići za takve kombinacije , zbog toga što valda imaju problem sa uljem, tj, sa pritiskom i podmazivanjem ako neko duže vrijeme radi na velikom bočnom nagibu ili usponu, odnosno nizbrdici, a i kako su otporni na podvodni rad? :kada

_________________
www.panonius.wordpress.com


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: motor i automatski mjenjač za Samurai preradu
PostPostano: sub sij 07, 2012 01:19 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub lis 17, 2009 21:24
Postovi: 1030
Lokacija: Zagreb
Uki od 100+ hp, automatik...jesi siguran da ti se isplati toliko mučiti oko kinderjaja :mrgreen:

šalim se. jedva čekam alienov i druge odgovore. nazire se dobar projekt.

sam naprijed, najbolje želje :no1

_________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: motor i automatski mjenjač za Samurai preradu
PostPostano: sub sij 07, 2012 01:59 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
Uki automatik+ klima postoji. Toliko za srečka :wink:
Uki atomatik 2000 ccm iz vitare (4cilindra motor) nije nikakav bau bau. Vozaju to austrijanci več godinama. Rezultat nikakv. Paše u uki no problem.
Za atomatik nije nikakav problem nagib ili podmazivanje. Problem je pregrijavanje. Off road nije autoban da ima uvjek dovoljno protoka zraka. Problem je turaža a da se auto ne kreče.Bez dotatnog hlađenja ulja moš se hebat.
Največi problem atomatika koji je inače za teren bolji od manualca je pored pregrijavanja, kako upaliti auto kad zakaže elektrika ili starter. Manualca gurneš a sa automatikom se moreš hebat. Guraj ga od karlovca do zagreba ali on neče upalit. Ako ti se to desi na CT onda si največi baksuz na svijetu. Rijetkost ali dešava se...najviše na pajeru superselect.

Ne se zahebavat, stavi 1.6 16V na ukijevu getribu koja još nikad nikome nije zakazala i no limits. Samo treba imat muda to stisnut do daske u gajbi od 900 kg.
Iz ličnog iskustva, uki 2000 ccm automatik popušio je totalno na dve utrke od svih sasvim stock ukija 1.3 manual. Iz jednostavnog razloga jer se jim je ulje pregrijalo.
Btw, opet za srečka......defenderi ostaju brez pogona iz istog razloga :wink:
Automatik je super stvar za off ali tko hoče na ozbiljan off neka razmisli o hlađenju i neka ima elektriku u BP stanju.

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: motor i automatski mjenjač za Samurai preradu
PostPostano: sub sij 07, 2012 02:36 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pon ruj 26, 2005 20:50
Postovi: 115
Lokacija: Osijek
kod nas nema previše vitara 2.0 , a bilo je i onih V6...
može li se pregrijavanje riješiti hladnjakom?? mislim da svi automatici imaju i cirkulaciju kroz hladnjak vode!
što se tiče palenja i guranja... ako neka elektrika ode a ne samo alnaser onda guranje neće pomoći ni manualcu :upi ,a btw automatici se ne smiju šlepati dugo...

što se motora tiče, a onda i mjenjača razmišljao sam o nekom opelu iz omege, merca, bmw ili forda, da ne košta previše ni održavanje a ni kupovina i da ima djelova u svakoj trafici.
:hm

_________________
www.panonius.wordpress.com


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: motor i automatski mjenjač za Samurai preradu
PostPostano: sub sij 07, 2012 04:27 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
Ma može i i iz V6 ali svodi se na isto.....
Za automatik na offu obavezno treba dodatni hladnjak ulja sa prisilnim hlađenjem.
Ako sva elektrika ode kod manualca samo spojiš komad žice sa baterije na paljnje...pitaj Nebu.....Labin 2008...sve če ti objasniti iz prve ruke.
Za šlepanje automatika imaš poseban položaj ručice.
Što se motora tiče, nema lakšeg (1.6 16V suzuki 64 kg) pošto je cijeli alu. I najmanje prerade. Jedina opravdana prerada na uki je 1.9 TD. Ostalo zaboravi. Svi ostali motori su preteški za kinderjaje, previše opterečenja na prednje kotače + manjko gripa na zadnju osovinu. Rezultat toga je slabiji nego da ostaviš stock uki. Smazat če te uki 410 sa 33KW.
Ako hočeš rezultat to je to. Ako hočeš više prodaj uki i kupi wrangler, to ti je isto samo teža kategorija.
Artikulacija podvoza je bitnija od snage motora. Tko god je pretjerivao na ukiju je popušio.
Uki je najbolji terenac u stock i malo prerađenoj kategoriji EU prvenstva od 2001 do danas. Kome se ne sviđa takav kakav jeste neka pređe u višu kategoriju.
Tko god hoče pobjeđivat sa ukijem mora mu ostavit njegove najbolje stvari. To su mala težina, jednostavnost i izdržljivost.
Još jedna iz života: čovik sa super duper ukijem je popušio a čovik sa stock ukijem je bia državni prvak. Zašto........zato kaj ga je ovaj sa superduper ukijem smazal kad god hočeš ali nije to mogao svih deset tekmi u pokalu. Onaj sa stock ukijem nikad nije pobjedio na 10 tekmi ali je svih 10 tekmi dobio bodove. Na kraju se mrtvi broje........iako publika kaže da je oni sa superduper ukijem bolji. malo morgen.....
Pouka: ne mjenjaj ono kaj dobro radi......svaki auto ima svoj limit.

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: motor i automatski mjenjač za Samurai preradu
PostPostano: sub sij 07, 2012 12:13 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pon lip 22, 2009 22:14
Postovi: 1204
Lokacija: Istra, Motovun/Montona
Citat:
Ako hočeš više prodaj uki i kupi wrangler


:hihi :hihi :no1

_________________
... forget about the bumps on the road and enjoy the ride :D ...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: motor i automatski mjenjač za Samurai preradu
PostPostano: sub sij 07, 2012 14:05 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
Pa čuj, uki i wrangler su gotovo identični, samo kaj je uki mušja kategorija a wrangler superteškaš......I bolest večine vlasnika ukija je da iz ukija naprave teškokategornika. Ne ide to......Kao što griješe oni kaj hoče superteškaša pa kupe wranglera 2.5. Hebeš to.....brez 4.0 nema ništa. 2.5 je igračka i caferacer za picolov.
Jedino je ovdje upitno kaj offroad osijek slaže. Ako je to uki kakav jeste onda nije OK, ako slaže nešto posebno to je druga priča.
Evo 2.0 automatika od jednog prike (ne hebe on kaj mu govorim več 5 godina i tera svoje) Međutim, njegovi rezultati potvrđuju da sam u pravu. Ubiše ga čak i ukiji sa stock motorom. (Sivi uki brez vrata)
http://www.youtube.com/alien4x4#p/u/4/01cHt8Fi5yQ

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: motor i automatski mjenjač za Samurai preradu
PostPostano: sub sij 07, 2012 19:59 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub lis 17, 2009 21:24
Postovi: 1030
Lokacija: Zagreb
I očekivao sam ovakve odgovore od aliena, vrlo konstruktivni, ali osim toga što to sve stoji po pitanju off-road sposobnosti, treba i financijski razmišljati. Jedno je samo zamjena motora "jednu klasu jačim"(1.6 ili 1.9td), a drugo ubacivanje teškaša koji vuče promjenu getribe, kočnica, o lošijoj artikulaciji da ne govorim...

koliko para offroad.osijek? nema džabe ni u stare babe...

treba sve baciti na papir, a ne "malo po malo, skupit će se". građevinari i ekonomisti u obitelji su me odgojili da svakome projektu postavim 1.ukupnu cijenu, 2. rokove 3. nepredviđene troškove(koje ponekad možeš računati po murphyevom zakonu... :hihi )

treba složiti auto u max 6mj, i onda uživati. prerade koje traju godinama na kraju pojedu živce i novčanik. pogotovo ako ne radiš sve sam, nego imaš i druge inpute. jedino mogu shvatiti restauraciju oldtimera(cestovnih), ali tu imaš i užitak gledanja, glancanja i pomalo prčkanja. no i tu bih pristupio ekonomski i odabrao nešto u mom dometu restauracije, a ne neupotrebljiv drlog.

i da, u vidu ek. situacije 1.9td je jasan izbor ako će biti i daily drive(a plaćati 2, 3 ili više registracija je glupo, a uki može biti za svaki dan, dok god ne troši kao avion. benzinac+mt gume i kratka getriba nije baš da godišnje odvališ 10-15 000km...na razlici u gorivu kupiš si novoga svakih 5 god...), isključivo za offroad je ionako :konj najbolji :mrgreen:

P.S. defender sa V8micom je ionako "američka" prerada, zahtjev tamošnjeg tržišta(plus arapske zemlje). ostale je uglavnom kupila vojska/policija raznih zemalja. Ali to je prikladna motorizacija za RR koji ne ide u teže terene. problem kuhanja je odlično prikazan kod Top Gearove ekspedicije sa 100% stock krš terencima starim 15-20 god u J. americi.

mnogo ks je odlično za zaletiti se preko vrha dine, ali u pustinji je vruuuće...takvi auti imaju mnogo jače hlađenje.

Pogledaj malo taj video, jer je informativan za nas. riječ je o jeftinim krševima(RR, sj413 i toyjota LC iz 70ih) meni se uki činio još najprikladnijim.
http://www.streetfire.net/video/top-gea ... 994638.htm

_________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: motor i automatski mjenjač za Samurai preradu
PostPostano: ned sij 08, 2012 01:00 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pon ruj 26, 2005 20:50
Postovi: 115
Lokacija: Osijek
alien je napisao/la:
Pa čuj, uki i wrangler su gotovo identični, samo kaj je uki mušja kategorija a wrangler superteškaš......I bolest večine vlasnika ukija je da iz ukija naprave teškokategornika. Ne ide to......Kao što griješe oni kaj hoče superteškaša pa kupe wranglera 2.5. Hebeš to.....brez 4.0 nema ništa. 2.5 je igračka i caferacer za picolov.
Jedino je ovdje upitno kaj offroad osijek slaže. Ako je to uki kakav jeste onda nije OK, ako slaže nešto posebno to je druga priča.
Evo 2.0 automatika od jednog prike (ne hebe on kaj mu govorim več 5 godina i tera svoje) Međutim, njegovi rezultati potvrđuju da sam u pravu. Ubiše ga čak i ukiji sa stock motorom. (Sivi uki brez vrata)
http://www.youtube.com/alien4x4#p/u/4/01cHt8Fi5yQ


ubacivati veći motor nema smisla ako se ne poradi i na ovjesu i na većim točkovima
recimo ovako nešto http://www.njuskalo.hr/auti/suzuki-samu ... as-2384690

_________________
www.panonius.wordpress.com


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: motor i automatski mjenjač za Samurai preradu
PostPostano: pon sij 09, 2012 02:44 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
Taj ima samo spoa odrađen. To je dobro za terena jer su vage podignute ali je slabije za vožnju jer je nestabilan. Artikulacija je ista kao što je bila prije a auto je previše podignut. Gume su prevelike ako nije skračen reduktor. Za ovakve gume treba jači motor, ali to ne rješava problem jer se brzina ne smanjuje pa uki skače ka koza. Bolje je skratit reduktor. Ili mjenjat ring&pinion ili stavit dferencijale od vitare. To je prava stvar za teren, a ne motor. Motor je zadnja stvar koja se radi. Pre toga treba poradit na ovjesu.
Ima još jedan problem automatika za uki. Problem ga je nači. Kad i ako ga nađemo treba to još ugradit. Ako se pokvari opet problem, gdje nači drugi....trk u UK po njega. Uz to takav motor i mjenjač traže još dosta drugih dorada i izmjnena da bi to fukcioniralo i donjelo rezultat vrijedan troškova, živaca i vremena.
Zašto mjenjati nešto što dobro radi. Neka digne ruku onaj kome je uspjelo shebat ukijev mjenjač..........ja još nisam čuo za takav slučaj.

Nije mi jasno što puno ljudi hoče jači motor stavljat :shock: ja sam se 5 godina vozio sa stock motorom. Najbolja mi dva offroad frenda voze wrangler 4.0 i defender V8 urađene za hard i sa obje špere. Vozimo se zajedno i nikad nema panike, nit imam ja problema sa njima niti oni samnom. Malo sam poradio na ovjesu i stavio dobre gume kojih veličina je u granicama normale.. Kud oni tuda i ja, no problemo....čak imam vremena snimat kamerom naše piz...je. Niti sam ikad šta polomio na tom samuraju.
Za bolju prohodnost samuraja više znači rješiti se vagica nego stavit jači motor. Te vage stvarno smetaju i zapinju za sve kaj se nađe na putu.

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 16 post(ov)a ]  Stranica 1, 2  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 2 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos