HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: uto stu 19, 2019 17:00.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 22 post(ov)a ]  Stranica 1, 2, 3  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Samurai Diesel
PostPostano: pon sij 28, 2013 22:17 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri srp 11, 2012 16:47
Postovi: 24
Pozdrav narode,
kakav je diesel stroj sto dodje tvornicki u novijem Samuraju, navodno PSA ili Renault... vredi li cemu, jel pouzdan i ekonomican? Ima li ga neko ovdje?


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: pon sij 28, 2013 22:34 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
U suzuki samurai je bio ugrađivan mazdin 1.9 TD motor ali toga nečeš nači kod nas.
Kod nas imaš špansku santanu samurai sa motorima Peugeot XUD 1.9 TD i Renault F18 1.9D. Ti motori su bili ugrađivani i u druga vozila, pa nije teško saznat kakvi su. Svakako su bolji od Renault 1.5 DDiS koji se ugrađuje u Jimny.

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: pon sij 28, 2013 22:49 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri srp 11, 2012 16:47
Postovi: 24
OK to cu da se raspitam...
to bi mozda bio dobar deal snage i ekonomije, ovaj PSA bi morao biti dobar, a i Renault cini mi se dodje u laguni i meganu...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: pon sij 28, 2013 23:03 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
Suzuki Santana Samurai 1.9TD .-

Peugeot Motor XUD 1.905cc TD .-
Indirect Injection.
Bore / Stroke: 83 x 88mm.
Power: 62HP/4.300rpm
Torque: 11.8Kgm.2500rpm.
Vel.Máxima: 130km / h.
0-100km / h: 20.4 Sec

Suzuki Samurai Santana 1.9 diesel .-

Motor Renault F18 1.870cc
Direct injection.
Bore / Stroke: 80 x 93mm.
Power: 64HP/4.500rpm.
Torque: 12.3Kgm.2250rpm.
Vel.Máxima: 130km / h.
0-100km / h: 19.2 Sec

Ja osobno još nisam imao sa njima posla jer jih je malo takvih, tako da sve kaj znam je baba rekla baba kazala. A to se zna šta znači..........
Ali pazi ovi samuraji su još uvjek na lisnatim oprugama iako su se radili do 2005. Zadnji suzuki samurai je drugačiji od santane.

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: uto vel 26, 2013 09:01 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
http://www.njuskalo.hr/auti/suzuki-samu ... as-7146658

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: uto vel 26, 2013 22:39 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned pro 25, 2011 08:58
Postovi: 112
Lokacija: Rijeka
alien je napisao/la:
http://www.njuskalo.hr/auti/suzuki-samurai-1.9-vx-oglas-7146658

Dobre stare lisnate,neš kamence na bubrezima imat :aha

_________________
PIPL MAST TRAST AS


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: sub stu 15, 2014 19:57 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri srp 11, 2012 16:47
Postovi: 24
Pozdrav svima,
evo malo da se aktiviram na forumu sada kao vlasnik Samija. Naime, nasao sam i kupio model koji me interesuje a radi se o Santani longbody 1.9 TD na putnickoj registraciji (dakle pickup sa sjedalima nazad i hardtopom). Auto je 2002. godiste i u dosta dobrom stanju a kilometraza na satu rekao bih originalna (ima servicebook) 60.000 Km. Limarija je isto odlicna, ono sto sam zapazio i sto me je izneneadilo jest krajnje jadna zastita lima, rekao bih da nema (bar unutra) primera uopste nego samo na lim jedan sloj laka. XUD9A iz PSA ja naklanfan na petostepeni mjenjac standardni i dalje preko reduktora, rekao bih sve kao i kod ostalih samuraja iza lamele. Potrosnja da kucnem u drvo ne prelazi deset litara loze loko. Kada sam ga kupio mehanicar mi je rekao da je auto izgleda jedan povelik dio svog zivota negdje stajao...
E sad mora bit neka kvaka u cijeloj prici a sto me dovodi do ludila i sumnju da sam sa Samijem dobio i gremlina unutra. Naime ima problemcic - buka i vibracije.
Mislio sam sprva da je to zbog totalnog nedostatka izolacije, nazad je otvoren lim bez tapacirunga ikakvog a naprijed tanke zakrpe od bitumenske lepenke 8). Medjutim nije to razlog, ne moze biti a evo kako se manifestuje pa bih zamolio prisutne da pomognu sa prijateljskim savjetom ako ko ima slicna iskustva:
Hladno auto, skoro bez buke samo neznatne vibracije u rasponu od 1500 do 2000 obrtaja (najizrazenije na kraju druge i pocetku trece brzine). Prilikom promjene brzina cuje se tiho "cak" kada pustis kvacilo i lagani zveket pod opterecenjem u visim brzinama (recimo kada gudis u cetvrtoj uzbrdo). Tolerantno...
Vruce auto (kada predjes npr. 15ak kilometara) sve se lagano raspada dole. Pomenute vibracije se prosire i jace su (bas trese) a kada mjenjas brzine onda cujes glasno "klak" a zveket se ne cuje vise samo pod opterecenjem nego cijelo vrijeme, zvrci kao ludo i povremeno otpozadi kao "brum" "brum" kao kratki udarci sub bassa iako mi je radio pregorio treci dan - jos jedna Gizmova pizdarija :plač i da, preko brzine recimo 50 zvizdi dole kao npr. turbina ali to cini mi se kod svih zvizdi a mozda je i turbina u pitanju ne mogu da ocjenim od simfonije zvukovlja. Vazno da napomenem da kada spustim auto nizbrdo na leru nista od pomenutog se ne cuje.
U nastavku cu napisati sta je ucinjeno da rijesim ove bolesti andaluzijskog frankenstajna....... bez prevelikog uspjeha


Zadnja izmjena: Rundo; ned stu 16, 2014 01:08; ukupno mijenjano 3 put/a.

Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: sub stu 15, 2014 20:09 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri srp 11, 2012 16:47
Postovi: 24
Promijenjeno:
1. Oba kriza treceg tj. zadnjeg kardana i razradjen zubni spoj tj. teleskop gdje klizi lateralno (zapeklo bilo). Ostali krizevi su OK rece covjek od struke...
2. Jedan lezaj na reduktoru unutra stradao i promjenjeno ulje u reduktoru, nosaci reduktora mekani dosta ali citavi
3. Izbalansirani tockovi (gume ostale, nisu lose ali stare ali to moram cekati proljece)
4. Nosac mjenjaca koji se bio razdvojio od gume pa je samo lezao odozgo na poprecnom nosacu (mozes ga gurnut uvis)
Planiram jos da izmjenim ulje u mjenjacu i diferencijalima sutra.


Zadnja izmjena: Rundo; ned stu 16, 2014 02:52; ukupno mijenjano 1 put/a.

Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: sub stu 15, 2014 20:20 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri srp 11, 2012 16:47
Postovi: 24
Dakle,
nakon svega recenog i ucinjenog moja sumnja pada jos da je neki od kardana (ustvari prvi od getribe ili pomenuti treci na zadnjem diffu, jer je i cijelo prici samo RWD) van balansa. Svakako sam planirao da uradim balans u dogledno vrijeme. Ili to ili je straznji diferencijal e to me vec hvata lagano panika jer ovdje su majstori tu na tankom ledu da li neko to zna remontovati veliko je pitanje...
Bio sam opsiran, cijenio bih savjet dobrih ljudi.
Pozdrav svima!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: sub stu 15, 2014 20:47 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri srp 11, 2012 16:47
Postovi: 24
slika

Ovako je izgledao taj pokidan nosac mjenjaca, guma se odvojila od cahure...


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 22 post(ov)a ]  Stranica 1, 2, 3  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos