HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: pet stu 15, 2019 10:18.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 31 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: čet sij 19, 2006 19:10 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 31, 2005 23:52
Postovi: 1250
Lokacija: Poreč
Bog Uroš, malo znadem oko landova ali sam snjima proveo dobar dio ove sezone. Ako se ne varam rućica reduktora ima 4 pozicije.
Disco i Defenderi zadnje generacije 83+ ( model 90 te defender ) imaju permanentni pogon na 4 kotača, to znaći da si u prvoj poziciji
1. DESNO NAZAD = stalnom brzom 4X4 bez blokade
2. DESNO NAPRED = spori ( redukcija ) 4x4 bez blokade
3. LIJEVO NAZAD = brzi 4x4 + blokada
4. LIJEVO NAPRED = spori ( redukcija ) 4x4 + blokada
Na Range roveru mi se ćini da blokada centralnog diferencjala ide preko dugmeta a možda i na Discu ali za to nisam siguran.
JF

_________________
My mother told me: My son, just be a simple man!
www.4x4.hr


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pet pro 04, 2009 22:31 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet stu 23, 2006 01:12
Postovi: 736
Lokacija: vrapče
Dali Discovery i Defender imaju iste reduktore, tj. razlikuju li se samo u exterijeru, luksuzu i komforu ili ima još nekih bitnih razlika?

_________________
www.gormil.com


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sub pro 05, 2009 00:23 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: sri tra 13, 2005 16:59
Postovi: 2628
Lokacija: Kestenak,Bec,Zagreb
:D :D :D Japance da ako si spreman dati nogu i bubreg za dijelove :D
EDIT: :oops: :oops: :oops: Alaj sam ga u..o. Nisam ni gledao datum

_________________
ONLY IN A JEEP
IT's A JEEP THING
YOU WOULDN'T UNDERSTAND


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sub pro 05, 2009 18:13 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub lis 17, 2009 21:24
Postovi: 1030
Lokacija: Zagreb
land poslije 1983 ima samo high i low range brzine. čim uključiš low range s ručicom, imaš i blokadu središnjeg diffa. u high range-u nema blokade. :D
još samo da netko kaže kako je u disco 2. :D
inače, ima razlike u tome što i uz iste motore def može u reduktoru povući puno više od disca. land rover kaže 4 tone, ali
http://www.youtube.com/watch?v=0jhuKLrj ... re=related
kaže drugo
a off-road upotreba reduktora: disco je za soft, a def može s opakim gumama i vitlom i na hard.
sada,u obje upotrebe reduktora def je bolji, ali od disca je dosta sličan, jer dijele mnoge dijelove.ali ne, nije isti i ako imaš neki disco ili def u dijelovima, ne , ne može iz jednog u drugi
neka me netko ispravi ako griješim, ali imam doma workshop manual za defendera na 500 stranica i za disca isto, i piše da je drugi model, bar po serijskom kodu.
napominjem da je to za disco 1, od tada je ovako
"The locking centre differential was still fitted until early 2001, although the linkage to operate it was not attached, as Land Rover believed that the traction control and newly-developed Hill Descent Control would render it redundant. The actual locking mechanism was removed in early 2001, before being fully reinstated (with linkage) with the face-lifted 2004 model. Whilst the traction control system worked very effectively, it did not offer the same level of control and smooth operation as the vehicles fitted with the diff lock. Customer demand saw the diff lock controls fully reinstated as a cost option only (standard on top of range HSE/ES vehicles) on UK/Irish models. The "face-lift" models are easily identified by new "pocketed" headlamps which matched the Range Rover and face-lifted Freelander models as well as redesigned turn and brake lamps on the rear of the vehicle."
tako da znaš da ako trebaš pravi terenac, disco je dobar, ali samo prvi, 2 i 3 su :(

_________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sub pro 05, 2009 20:24 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet srp 14, 2005 23:18
Postovi: 461
Lokacija: Zagreb
[quote="Srečko"]land poslije 1983 ima samo high i low range brzine. čim uključiš low range s ručicom, imaš i blokadu središnjeg diffa. u high range-u nema blokade. :D
još samo da netko kaže kako je u disco 2. :D
inače, ima razlike u tome što i uz iste motore def može u reduktoru povući puno više od disca. land rover kaže 4 tone, ali
http://www.youtube.com/watch?v=0jhuKLrj ... re=related
kaže drugo
a off-road upotreba reduktora: disco je za soft, a def može s opakim gumama i vitlom i na hard.
sada,u obje upotrebe reduktora def je bolji, ali od disca je dosta sličan, jer dijele mnoge dijelove.ali ne, nije isti i ako imaš neki disco ili def u dijelovima, ne , ne može iz jednog u drugi
neka me netko ispravi ako griješim, ali imam doma workshop manual za defendera na 500 stranica i za disca isto, i piše da je drugi model, bar po serijskom kodu.
napominjem da je to za disco 1, od tada je ovako
"The locking centre differential was still fitted until early 2001, although the linkage to operate it was not attached, as Land Rover believed that the traction control and newly-developed Hill Descent Control would render it redundant. The actual locking mechanism was removed in early 2001, before being fully reinstated (with linkage) with the face-lifted 2004 model. Whilst the traction control system worked very effectively, it did not offer the same level of control and smooth operation as the vehicles fitted with the diff lock. Customer demand saw the diff lock controls fully reinstated as a cost option only (standard on top of range HSE/ES vehicles) on UK/Irish models. The "face-lift" models are easily identified by new "pocketed" headlamps which matched the Range Rover and face-lifted Freelander models as well as redesigned turn and brake lamps on the rear of the vehicle."
tako da znaš da ako trebaš pravi terenac, disco je dobar, ali samo prvi, 2 i 3 su :([/quote]
-------------------------------------------------------------------------------------


Uuuf! Ovako, to što ti zoveš Defenderom (izvorno LR90 ili 110) je nastalo od karoce S III i RR podvozja. Prvi neuspjeli, prelazni model je bio tzv Stage I, a 84 se najprije pojavio LR 90, a odmah iza toga i 110. Discovery je kasnije predstavljen kao jeftinija verzija RR-a. Dakle, RR cllasic, LR 90 i Discovery I i II imaju uglavnom identične mostove, ovjese, kombinacije motora i gtriba, ter reduktora. Jedino devedesetka ima otraga tromle, a ne diskove. 90 ima i jaču šasiju. 110 ima još jaču šasiju i Salibury zadnji most, ustvari Dana 60, preuzet sa SIII.

U prve 90 i 110 su ugrađivani motori N/A diesel 2,5l 4 cil i vrlo sličan benzinac, kao i V8. 88 se pojavljuje nadrkana verzija ovog diesela, turbak, TD 2.5. 90. je došao 200Tdi, a 93, 300 Tdi. Getribe su ispočetka LT 77 i redktor LT 230, a uz 300 Tdi, getriba R 380. Osmaci su imali drugačije getribe samo u automat izvedbi, Borg Warner i reduktor od istog proizvođača. Ti reduktori imaju isto srednji diferencijal, samo automatsku šperu.

Da ponovim, RR Cllasic, Discivery I i II, ter 90 i 110 imaju identične motore i mjenjače, kao transfer box- ove. Razlika je u prenosnim odnosima u diferencijalima i reduktorima. Vojne izvedbe 110 V8 su i na 3,9 motorima imale frgazere, radi lakšeg održavanja i specifičnih potreba.

Defender je označava opremu, tj posvemašnje odsustvo iste. Postoji i County.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon pro 07, 2009 10:57 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub lis 17, 2009 21:24
Postovi: 1030
Lokacija: Zagreb
puno hvala na vrlo iscrpnom odgovoru, LR :D :D :D
a razlike između land rovera 90 i 110 i land rover defendera sam izostavio radi pojednostavljenja odgovora. znam da je defender tek od 1990., a od 83. do tad je bio lr 90 i 110.
iako razlike nisu baš "drastične" jedino su 90te donijele bolje motore.
a reduktori i sl su vrlo slični , ali nisu baš identični. npr, 200 tdi je u discu imala 111 ks, a u defu 107 i nešto manje okretnog momenta. mislim da je to zbog razlike u transmisiji, ispravi me ako griješim. i V8mice su "detunali" kad su ih stavljali u defa, a u RR i Disco su bile "u punoj snazi".

_________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon pro 07, 2009 17:35 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet srp 14, 2005 23:18
Postovi: 461
Lokacija: Zagreb
[quote="Srečko"]puno hvala na vrlo iscrpnom odgovoru, LR :D :D :D
a razlike između land rovera 90 i 110 i land rover defendera sam izostavio radi pojednostavljenja odgovora. znam da je defender tek od 1990., a od 83. do tad je bio lr 90 i 110.
iako razlike nisu baš "drastične" jedino su 90te donijele bolje motore.
a reduktori i sl su vrlo slični , ali nisu baš identični. npr, 200 tdi je u discu imala 111 ks, a u defu 107 i nešto manje okretnog momenta. mislim da je to zbog razlike u transmisiji, ispravi me ako griješim. i V8mice su "detunali" kad su ih stavljali u defa, a u RR i Disco su bile "u punoj snazi".[/quote]


Jok. reduktori se nisu mjenjali do ovog tzv Puma, sa fordovim motorom. Razlika je jedino što za getribu R380 ima zube na spojničkoj grublje.

200 Tdi i u defu i discu su identični 107 ks, ostalo su novinarske bedastoče.

Turbina u 200 prednabija 0,8 bara, a u 300 1 bar, zato taj, u osnovi identičan motor ima desetak konja više.

V8 je u vojnoj verziji imao frgazere, ali vidio sam i anšpric u 90-erki. o 3,9 je rječ


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: LandRover Discovery
PostPostano: uto tra 08, 2014 17:59 
Offline

Pridružen/a: pon tra 07, 2014 10:05
Postovi: 36
Lokacija: Senj
Bok ljudi, imam pitanje pa bih molio da mi pomognete. Želim kupiti terenca i nakon duzeg pregledavanja i citanja izbor ja suzen na dva Toyota Land Cruiser i Discovery. Kako ce mi taj terenac sluziti i kao obiteljski auto nekako mi se vise dopao Disco (a i supruzi). U obzir dolazi Disco II pa bih molio redom od koje do koje godine (jesu li 97 i 98 najbolija godista), koji motor (cuo sam da je TD5 dobar), na sto moram paziti prilikom kupnje, sto mislite o benzincima, osim potrosnje, jesu dobri kao i dizel i dali su izdrzljivi, mislim za off road, mjenjaci automatik ili mehanicki itd. Molio bih da imate na umu da se jako slabo razumijem u automobile te stoga imajte razumijevanja... Hvala svima na pomoci :upi


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: LandRover Discovery
PostPostano: čet tra 10, 2014 21:50 
Offline
DoAdmin

Pridružen/a: ned lis 26, 2008 23:11
Postovi: 3448
Lokacija: voltino,zagreb
uzmi ti ljepo disca 300td i još ako automatik
pun pogodak i da je manualac nečeš pogrešit
jer 300td nema puno elektronike koja more zezat
dok je td5 pun elektronike
sve ti je na tvom izboru i ukusu


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: LandRover Discovery
PostPostano: pet tra 11, 2014 09:13 
Offline

Pridružen/a: pon tra 07, 2014 10:05
Postovi: 36
Lokacija: Senj
lasta je napisao/la:
uzmi ti ljepo disca 300td i još ako automatik
pun pogodak i da je manualac nečeš pogrešit
jer 300td nema puno elektronike koja more zezat
dok je td5 pun elektronike
sve ti je na tvom izboru i ukusu



znaci nije bitno jeli automatik, bolje da je, a sto se tice godista do koje godine su 300td, i jesu li 97 i 98 najbolja godista sto se tice kvarova, limarije i tako slicnih stvari


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 31 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos