HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: uto stu 19, 2019 14:33.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 5 post(ov)a ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: Zadnji most i diferencijal sa Defendera
PostPostano: ned sij 20, 2013 21:05 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sri srp 12, 2006 18:30
Postovi: 1787
Lokacija: Zagreb-Knežija
Paše li zadnji most sa Defendera 110 ili 130 na Defender 90 ? Ako fizički paše dali su i omjeri u diferencijalu isti ?
Defender 90 ima zadnju most Rovera ,a 110/130 ima most Salisbury(ako sam dobro informiran) .

_________________
GOGO - Land Rover Defender 90 2005 g. TD5
________________________________________________________________________________________
Užasno osjećam ovu krizu.
Vozim auto bez krova.
Pijem staro vino.
Jedem pljesnivi sir.

www.termomonting.hr


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Zadnji most i diferencijal sa Defendera
PostPostano: ned sij 20, 2013 23:45 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pet ruj 01, 2006 10:19
Postovi: 517
Nemaju sve 110-ke salisbury,i ako imaju opet paše uz uvjet da je isti prijenosni odnos.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Zadnji most i diferencijal sa Defendera
PostPostano: uto sij 22, 2013 15:15 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sri pro 13, 2006 00:20
Postovi: 154
Lokacija: Zagreb
mislim da je problem u tome sto Salisbury difff ima duzu/vecu kapu pa moras kratiti kardan... ili tako nesto. Barem je takva situacija sa starijim generacijama.

_________________
Land Rover Series IIa 109SW, 1970g


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Zadnji most i diferencijal sa Defendera
PostPostano: pet vel 08, 2013 11:14 
Offline

Pridružen/a: sri pro 14, 2011 13:20
Postovi: 34
Lokacija: Osijek
Koliko ja znam, Salisbury most bi trebao pasati i sa 110-tke i sa 130-tke na 90, ali uz neke preinake. Ponovno, koliko znam i prijenosni odnos je jednak - 1:3,54 u svim diffovima za 300TDI - i za 90-tke, 110-tke i 130-etke. Ono mislim da je različito su sjedišta opruga - budući da kratki defovi imaju drugačije opruge od dugih. I ovo što je napisano za kapu, odnosno trubu diffa isto stoji - kod Salisburija je duža. Inače Salisbury most je definitivno na većoj cijeni nego Roverov jer je diff čvršće složen


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Zadnji most i diferencijal sa Defendera
PostPostano: sri lis 16, 2013 09:18 
Offline

Pridružen/a: pet ruj 21, 2012 18:11
Postovi: 48
Zanima me jel postoji mogućnost ubaciti u lr serije 2a ubaciti zadnji most sa difom od defendera, jel tko to radio??? Kod mene su zadnje prirubnice na poluosovinama sa šest šarafa pa mi nije jasno jel to orginalno ili???


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 5 post(ov)a ] 

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos