swap fergazera na moj način....
Da maximalno iskoristimo treba najpre obradit usisni kolektor...po frgiču koji imamo namjeru montirat. Paše gotovo sve ali pri odabiru treba pazit da radi i pod naklonom. To kod osobnih automobila nije potrebno pa treba pazit kaj stavljamo.
Za "normalne" korisnike (lovcei ribolovce) je skoro pa sve dobro i prepuručujem 32/34 i slično, dok za off road 34/36 36/36 ili 40/40 i treba jako pazit da radi pod večim naklonom što može biti i važno i po život. Ako ne znate zašto saznat čete kad se spustite na glavu i motor vam se ugasi
Obrada kolektora.....
Poslije nam treba komad aluminija u veličini podnožja fergazera, debeline 2 do 3 cm za izradu adaptera. Ako imate nekog da vam navari kolektor je još bolje jer ne trebate adaptera koji zna zezat posle zbog visine.
Adapter i kolektor se moraju poklapati bez ivica zato si uzmite vremena za obradu. Jako važno i zbog snage i zbog potrošnje goriva.
To je to na grubo. Potrošnja se smanjuje i do 2 L. Zavisi od frgiča i od kvalitete posla koji ste odradili.
Ostaje još napravit novi zračni filter, ili samo kapu za frgič koju spojite sa originalnim filterom.
I na kraju još zadnji korak. Bacite horror carb čim dalje ili ga prodajte nekom koga mrzite.
Razlika je očita i vizuelno...
